هتل های کیش

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 6
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 1629
بازدید سال : 4765
بازدید کلی : 121662

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 بهمن 1395
نظرات

هتل آفتاب شرق کیش d.gifd.gifd.gif Hotel Sun Island East

هتل آفتاب شرق کیش از دسته هتل های 3 ستاره کیش با کیفیت بالاست که در سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰مترمربع با ۴۷ اتاق و ۱۵۹ تخت با ظرفیت های مختلف در نوار ساحلی جزیره کیشاحداث شد. این هتل در محله بومی نشین کیش در نزدیکیبازار عرب هاو ابندایجاده جهانواقع شده که دوری از مراکز خرید از معایب آن به حساب می آمد ولی با گذاشتن سرویس این عیب به مزیت تبدیل شد و باعث شد تا گردشگران تور کیش نوروز 96 و سایر مسافران یه گشت سیاحتی هم در جاده زیبای جان داشته باشند. گردشگرانی که قصد رزرو هتل در کیشرا دارند و یک هتل سه ستاره در کیش را مد نظر دارندهتل آفتابب شرق کیش را در نظر داشته باشند.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

رستوران،اتاق بیلیارد،کافی نت،کافی شاپ،مینی بار،فروشگاه،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت رایگان،تاکسی سرویس،خشکشویی و ... میباشد.

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_2.jpg

_آفتاب_شرق_3.jpg

_آفتاب_شرق_4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش  فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ستاره طلایی کیشv.gifv.gifv.gifGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلایی کیش از دسته هتل های سه ستاره کیش میباشد که فاصله آن تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل درنزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش ازجمله پارک آهوان قرار گرفته البته این هتل ازمراکزخرید کمی دوراست به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل ترتیب داده تا ازاین نظر کمبودی احساس نشود.هتل ستاره طلایی کیش دارای ۴۲ اتاق هست که۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲واحد آن تک خوابه و ۸ واحد آن با ظرفیت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفیت نفر آماده ارائه خدمات به مسافرین تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

رستوران،کافی شاپ،فروشگاه،تاکسی سرویس،خشکشویی،اینترنت بیسیم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی،لابی،رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ،صندوق امانات شخصی و ... میباشد.

s1.jpg

s3.jpg

s2.jpg

s4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مهتاب کیشh.gifh.gifh.gifh.gifMoonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیشپیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافرانتور کیشهر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی و ... میباشد.

ma1.gif

ma2.gif

ma3.gif

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ونوس کیش w.gifw.gifw.gif Hotel Venus Kish

هتل ونوس کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش میباشد. هتل ونوس کیش در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یکی از هتل های خوب و نوساز می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافرانتور کیشکه در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند. هتل ونوس کیش یک هتل نو ساز بوده و زیبایی و مدرنیزه سازی درآن به خوبی رعایت شده استو هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.فاصله هتل با مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد. در هتل ونوس کیش اتاق جلسه مجهز برای برگزاری جلسات مهم کاری مسافرانتور کیش موجود است.

امکانات هتل ونوس کیش:

لابی،کافی شاپ، ،رستوران،اینترنت،تاکسی سرویس،کافی نت،صندوق امانات خصوصی،ترانسفر رایگان فرودگاه،آسانسور،لاندری،نمازخانه،فضای سبز،اتاق بیلیارد،روم سرویس 24 ساعته،گشت سیاحتی جزیره،خدمات خانه داری و ... میباشد.
ve1.gif

ve2.gif

ve3.gif

ve4.gif

ve5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تماشا کیش mm.gifmm.gifmm.gif Hotel kish tamasha

هتل تماشا کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. این هتل در بهار سال 13911 بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان تور کیش را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی  را به آنان ارمغان می دهد. هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد.هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث میشود گردشگران تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در این هتل 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.امکانات رفاهی هتل تماشا کیش شامل: لابی، رستوران،  کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

-تماشا1.gif

-تماشا2.gif

-تماشا-3.gif

-تماشا-4.gif

-تماشا-5.gif

-تماشا-6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور کیش نوروز 96



تعداد بازدید از این مطلب: 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود